Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?

Het is niet mogelijk om de bestelling te ruilen. Binnen 14 dagen heeft u wel de mogelijkheid om de bestelling te retourneren, u kunt hierna een nieuwe bestelling plaatsen.

Waar vindt u de algemene voorwaarden?

U kunt de algemene voorwaarden hier downloaden. Daarnaast vind u de algemene voorwaarden onderaan de pagina, in de footer van de website.

Algemene voorwaarden Palais

Hoe kunt u de bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren, uw aankoopbedrag (exclusief eventuele verzendkosten) worden na ontvangst van de retour direct naar u overgemaakt. Wanneer u de bestelling retourneert, dient u het retour-formulier ingevuld te mailen naar info@palais-webshop.nl en een kopie van het formulier bij de retourzending te stoppen. Klik hier voor het retour-formulier. De retoursneringskosten vallen voor eigen rekening.

Retourformulier palais-webshop

Wanneer krijgt u het geld van mijn geretourneerde product teruggestort?

Wanneer wij uw retour-bestelling hebben ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag direct terug overmaken (exclusief eventuele verzendkosten).

Kunt u producten die in de salon zijn gekocht retourneren bij palais-webshop.nl?

Het is helaas niet mogelijk om de producten die u in de salon heeft gekocht te retourneren via palais-webshop.nl. Deze producten dient u bij schoonheidsinstituut in Amstelveen te retourneren.

Kunt u de producten die u op de webshop heeft gekocht retourneren in de salon?

Het is mogelijk om de producten die u op de Palais webshop heeft besteld te retourneren. U dient ons retour-formulier volledig ingevuld te hebben en de factuur van de bestelling bij u hebben. Zonder factuur kunnen wij de bestelling helaas niet aannemen. Ons retour-adres is:

Rembrandtweg 683, 1181GV, Amstelveen

Waar vindt u het retourformulier?

Hoe wordt de bestelling verzonden?

Onze bestellingen worden over het algemeen met PostNL verzonden.

Kan de bestelling in het buitenland worden bezorgd?

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling buiten Nederland te laten verzenden.

Kan de bestelling op een ander adres dan het factuuradres worden geleverd?

Bij het invullen van de factuurgegevens krijgt u de mogelijkheid om een ander bezorgadres in te vullen.

Wat gebeurd er als u niet thuis bent als de bestelling wordt bezorgd?

Wanneer u niet thuis bent zal de bestelling of bij de buren worden afgeleverd, of de bezorger zal op een andere dag terugkomen.

Kunt u de bestelling nog aanpassen of annuleren?

Nadat de bestelling is afgeleverd is het niet mogelijk om de bestelling nog aan te passen of te annuleren. Wanneer u de bestelling heeft ontvangen kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren.

Hoe plaatst u een bestelling?

U kunt een product bestellen door het gewenste product of de gewenste producten in uw winkelmand te plaatsen. Ga vervolgens naar uw winkelmand (rechtsboven de pagina). Als u al uw producten heeft geselecteerd klikt u op doorgaan naar afrekenen. Hier vult u de factuurgegevens in en eventueel overige opmerkingen. Hierna kunt u de bestelling controleren en de betalingsmethode selecteren. Wanneer u op bestelling plaatsen klikt, komt u op de betalingspagina terecht. Volg de stappen op deze pagina. Na betaling ontvangt u een bevestiging van de bestelling.

Hoe kunt u een bestelling betalen?

U kunt de bestelling betalen via IDEAL.

Kunt u de bestelling ook achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om de bestelling achteraf te betalen. Wij werken alleen met betalingen via IDEAL. Je betaalt direct als u de bestelling plaatst.

Wat moet u doen als het artikel beschadigd is?

Wanneer u het artikel beschadigd ontvangt dient u direct contact op te nemen met: 020 640 29 66

U heeft het artikel al geopend, kunt u het nog retourneren?

Wanneer u het product heeft geopend, kunt u de bestelling helaas niet meer retourneren. Wegens hygiënische redenen kunnen wij de cosmetica na opening niet meer terug nemen. Indien u een allergische reactie heeft op het product, komt u misschien wel in aanmerking om uw producten na opening te retourneren. U dient dan contact op te nemen met: 020 640 29 66.

Moet u verzendkosten betalen?

Onder een bedrag van € 75,00 betaalt u € 7,50 aan verzendkosten. Heeft u een bestelling van €50,00 of hoger, dan zullen de verzendkosten vervallen.

Wat als u het verkeerde product heeft ontvangen?

Verschilt de verpakking van de afbeelding op de website, controleer dan eerst de naam op het product. Veel producten veranderen hun verpakkingen, waardoor de afbeelding er anders uitziet dan in het echt. Mocht u toch twijfelen of u het goede product heeft ontvangen, stuur dan gerust een mail met een foto van het product. Wanneer u echt een verkeerd product heeft ontvangen, raden wij u aan om contact op te nemen met ons.

Wanneer vervallen de verzendkosten?

De verzendkosten vervallen bij een bestelling van minimaal € 75,-.

Waar kunt u terecht voor overige vragen?

Voor overige vragen kunt u ons bereiken op 020 640 29 66, of kunt u het contactformulier invullen.

Wat is het minimale orderbedrag?

Er is geen sprake van een minimaal orderbedrag. Bij een bestelling onder de € 50,- betaald u € 6,50 verzendkosten.

Wat is de levertijd van de bestelling?

De levertijd van een bestelling ligt tussen de 3 en 5 werkdagen.

Waar vindt u de privacystatement?

De privacystatement kunt u vinden in de footer van de website. Of klik hier.

Wanneer heeft u recht op gratis samples?

Bij een minimale besteding van € 100,- krijgt u twee samples cadeau.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten van een bestelling bedragen standaard €7,50. De verzendkosten vervallen bij een bedrag van €75,- of hoger.

Waar vindt u de algemene voorwaarden?

U kunt de algemene voorwaarden hier downloaden. Daarnaast vind u de algemene voorwaarden onderaan de pagina, in de footer van de website.

Algemene voorwaarden Palais

Wat moet u doen als het artikel beschadigd is?

Wanneer u het artikel beschadigd ontvangt dient u direct contact op te nemen met: 020 640 29 66

Waar kunt u terecht voor overige vragen?

Voor overige vragen kunt u ons bereiken op 020 640 29 66, of kunt u het contactformulier invullen.

Wat is het minimale orderbedrag?

Er is geen sprake van een minimaal orderbedrag. Bij een bestelling onder de € 50,- betaald u € 6,50 verzendkosten.

Wanneer heeft u recht op gratis samples?

Bij een minimale besteding van € 100,- krijgt u twee samples cadeau.

Wat als u het verkeerde product heeft ontvangen?

Verschilt de verpakking van de afbeelding op de website, controleer dan eerst de naam op het product. Veel producten veranderen hun verpakkingen, waardoor de afbeelding er anders uitziet dan in het echt. Mocht u toch twijfelen of u het goede product heeft ontvangen, stuur dan gerust een mail met een foto van het product. Wanneer u echt een verkeerd product heeft ontvangen, raden wij u aan om contact op te nemen met ons.

Waar vindt u de privacystatement?

De privacystatement kunt u vinden in de footer van de website. Of klik hier.

Hoe wordt de bestelling verzonden?

Onze bestellingen worden over het algemeen met PostNL verzonden.

Kan de bestelling in het buitenland worden bezorgd?

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling buiten Nederland te laten verzenden.

Kan de bestelling op een ander adres dan het factuuradres worden geleverd?

Bij het invullen van de factuurgegevens krijgt u de mogelijkheid om een ander bezorgadres in te vullen.

Wat gebeurd er als u niet thuis bent als de bestelling wordt bezorgd?

Wanneer u niet thuis bent zal de bestelling of bij de buren worden afgeleverd, of de bezorger zal op een andere dag terugkomen.

Kunt u de bestelling nog aanpassen of annuleren?

Nadat de bestelling is afgeleverd is het niet mogelijk om de bestelling nog aan te passen of te annuleren. Wanneer u de bestelling heeft ontvangen kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren.

Hoe plaatst u een bestelling?

U kunt een product bestellen door het gewenste product of de gewenste producten in uw winkelmand te plaatsen. Ga vervolgens naar uw winkelmand (rechtsboven de pagina). Als u al uw producten heeft geselecteerd klikt u op doorgaan naar afrekenen. Hier vult u de factuurgegevens in en eventueel overige opmerkingen. Hierna kunt u de bestelling controleren en de betalingsmethode selecteren. Wanneer u op bestelling plaatsen klikt, komt u op de betalingspagina terecht. Volg de stappen op deze pagina. Na betaling ontvangt u een bevestiging van de bestelling.

Wat is de levertijd van de bestelling?

De levertijd van een bestelling ligt tussen de 3 en 5 werkdagen.

Wat als u het verkeerde product heeft ontvangen?

Verschilt de verpakking van de afbeelding op de website, controleer dan eerst de naam op het product. Veel producten veranderen hun verpakkingen, waardoor de afbeelding er anders uitziet dan in het echt. Mocht u toch twijfelen of u het goede product heeft ontvangen, stuur dan gerust een mail met een foto van het product. Wanneer u echt een verkeerd product heeft ontvangen, raden wij u aan om contact op te nemen met ons.

Hoe kunt u een bestelling betalen?

U kunt de bestelling betalen via IDEAL.

Kunt u de bestelling ook achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om de bestelling achteraf te betalen. Wij werken alleen met betalingen via IDEAL. Je betaalt direct als u de bestelling plaatst.

Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?

Het is niet mogelijk om de bestelling te ruilen. Binnen 14 dagen heeft u wel de mogelijkheid om de bestelling te retourneren, u kunt hierna een nieuwe bestelling plaatsen.

Hoe kunt u de bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren, uw aankoopbedrag (exclusief eventuele verzendkosten) worden na ontvangst van de retour direct naar u overgemaakt. Wanneer u de bestelling retourneert, dient u het retour-formulier ingevuld te mailen naar info@palais-webshop.nl en een kopie van het formulier bij de retourzending te stoppen. Klik hier voor het retour-formulier. De retoursneringskosten vallen voor eigen rekening.

Retourformulier palais-webshop

Wanneer krijgt u het geld van mijn geretourneerde product teruggestort?

Wanneer wij uw retour-bestelling hebben ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag direct terug overmaken (exclusief eventuele verzendkosten).

Kunt u producten die in de salon zijn gekocht retourneren bij palais-webshop.nl?

Het is helaas niet mogelijk om de producten die u in de salon heeft gekocht te retourneren via palais-webshop.nl. Deze producten dient u bij schoonheidsinstituut in Amstelveen te retourneren.

Kunt u de producten die u op de webshop heeft gekocht retourneren in de salon?

Het is mogelijk om de producten die u op de Palais webshop heeft besteld te retourneren. U dient ons retour-formulier volledig ingevuld te hebben en de factuur van de bestelling bij u hebben. Zonder factuur kunnen wij de bestelling helaas niet aannemen. Ons retour-adres is:

Rembrandtweg 683, 1181GV, Amstelveen

Waar vindt u het retourformulier?

U heeft het artikel al geopend, kunt u het nog retourneren?

Wanneer u het product heeft geopend, kunt u de bestelling helaas niet meer retourneren. Wegens hygiënische redenen kunnen wij de cosmetica na opening niet meer terug nemen. Indien u een allergische reactie heeft op het product, komt u misschien wel in aanmerking om uw producten na opening te retourneren. U dient dan contact op te nemen met: 020 640 29 66.

Moet u verzendkosten betalen?

Onder een bedrag van € 75,00 betaalt u € 7,50 aan verzendkosten. Heeft u een bestelling van €50,00 of hoger, dan zullen de verzendkosten vervallen.

Wanneer vervallen de verzendkosten?

De verzendkosten vervallen bij een bestelling van minimaal € 75,-.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten van een bestelling bedragen standaard €7,50. De verzendkosten vervallen bij een bedrag van €75,- of hoger.

Vragen?

Heeft u een vraag? Kijk dan eerst tussen onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, vul dan ons contactformulier in.

Palais des Cosmétiques

Rembrandtweg 683, 1181GV, Amstelveen

Telefoon: 020 640 29 66
E-mail: info@palais-webshop.nl

Website: www.palais-amstelveen.nl